Home » EMS

EMS

Elektrostimulacija se već decenijama koristi u medicini za lečenje i rehabilitaciju mišića i nerava,
usled  povreda i raznih oboljenja i u sportu kao dodatna metoda za izgradnju mišića, poboljšanje kondicije i bolju mišićnu definiciju.
Miha bodytec predstavlja revolucionarnu primenu elektro mišićne stimulacije (EMS) –
za razliku od uobičajenih uređaja za elektrostimulaciju, miha bodytec deluje na sve grupe mišića prodirući duboko u njihovu strukturu.

 Delovanje

Pri voljnim pokretima nervni sistem kontroliše mišićnu aktivnost šaljući električne signale u mišiće.
EMS radi na sličan način. Električne impulse u ovom slučaju šalje u mišić stimulator kroz kožu.
Preko elektroda koje se postavljaju na telo, provode se strujni impulsi i stimuliše mišićna reakcija – kontrakcija.
Stimulisanje i aktiviranje mišićnih vlakana električnim mikrostrujama prestavlja pandan fizičkom vežbanju.

Time se postiže tonus mišića i vrši naizmenično njihova kontrakcija i opuštanje tj. mišići vrše rad.
Da bi zadovoljili svoju potrebu za energijom mišići koriste okolne rezerve masti sagorevajući ih tokom tog rada.
Na taj način elektrostimulacija mišića istovremeno postiže više efekata:

  • stimuliše uklanjanje nagomilanog masnog tkiva
  • deluje na potkožno vezivno tkivo poboljšavajući elastičnost
  • ubrzava metabolizam povećavajući potrošnju masnih naslaga
  • smanjuje mlitavost i učvršćuje i pojačava naglašenost mišića
  • omogućava jače kontrakcije mišića
  • radi sa najdubljim nivoima tkiva
  • poboljšava cirkulaciju

 Efekti

elektrostimulacije mišića ogledaju se u:

  • smanjenju masnoća,
  • mršavljenju,
  • uklanjanju celulita,
  • povećanju mišićne mase na račun masnoća,
  • definiciji (finom oblikovanju) mišića,
  • relaksaciji i eliminaciji bolova i ukočenosti,
  • eliminaciji toksina,
  • limfnoj drenaži… itd.

Primena u sportu i rekreativnim aktivnostima

U sportu, fitnessu pa čak i body buildingu EMS, kao non-impact metoda treninga (ne opterećuje zglobove i zglobne veze, a isto tako ni kardiovaskularni sistem, kao što se događa pri uobičajenim treninzima) se koristi za različite vrste mišićnog rada, kao što su:

  • Zagrevanje
  • Izdržljivost aerobnog tipa
  • Kapilarizacija
  • Razgradnja masti
  • Oporavak
  • Drenaža
  • Učvršćivanje i gustoća mišića
  • Tonizacija
  • Izgradnja
  • Body Building – hipertrofija
  • Maksimalna snaga
  • Lokalna mišićna izdržljivost
© Forma Vitale